MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Budowa kładki na zakopiance. Akcja z montażem wielkich przęseł

Budowa kładki na zakopiance. Akcja z montażem wielkich przęseł

Kapitan Falubazu Zielona Góra wygrał turniej kwalifikacyjny do cyklu Grand Prix 2025

Kapitan Falubazu Zielona Góra wygrał turniej kwalifikacyjny do cyklu Grand Prix 2025

Polecamy

Masz takie objawy? To może być jedyna oznaka choroby tarczycy

Masz takie objawy? To może być jedyna oznaka choroby tarczycy

Domowy sos „Big Mac”. Najlepszy do burgerów i dań z grilla

Domowy sos „Big Mac”. Najlepszy do burgerów i dań z grilla

7 turystycznych pomysłów na Dzień Dziecka. Zachwycające atrakcje dla całej rodziny!

7 turystycznych pomysłów na Dzień Dziecka. Zachwycające atrakcje dla całej rodziny!